Pracovník v administratíve

Získajte zručnosti potrebné na získanie práce ako administratívny pracovník. Kvalitný administratívny pracovník zohráva dôležitú podpornú úlohu v každej spoločnosti. Budete musieť zvládnuť náročné situácie, aby ste dodržali prísne termíny. Školenie Vám doplní základne zručnosti v oblasti admnistratívy, práca s počítačom - MS word a excel. Základy komunikačných zručností s klientami a obchodnými partnermi, zručnosti vo vedení tímu.

Lektor

Skupina lektorov

Kategória

Počet účastníkov

Max 12 účastníkov na kurze

Popis kurzu

S naším certifikátom administratívneho pracovníka získate vysokokvalitné školenie v kancelárii. Môžete si vybrať štúdium v niektorom z našich školiacich stredísk alebo online. Tento certifikát, vám dá nielen skvelé IT zručnosti, ale tiež vás naučí, ako hovoriť obchodným jazykom. V skutočnosti budete mať s certifikátom vynikajúci kariérny základ. Budete môcť získať prácu ako dôveryhodný administratívny pracovník v ktorejkoľvek spoločnosti. Kurz Vám dá pokročilé poznatky z MS word a excel.

Čo dostanete?

Buďte si istí, že všetky naše programy Vás pripravia na úspešnú kariéru. Kurz administratívneho pracovníka uisťuje zamestnávateľov, že ste absolvovali najvyššiu úroveň školenia tohto typu. Takže s týmto certifikátom máte schopnosti získať vysoko cenenú prácu na pozícií pracovníka v administratíve.  Taktiež získate základy komunikačných zručností s klientami a obchodnými partnermi, zručnosti vo vedení tímu.

Požiadavky

  • nevyžadujú sa žiadne predchádzajúce skúsenosti
  • túžba učiť sa a zlepšovať svoje administratívne zručnosti
  • vyžaduje sa otvorená myseľ

Administratívni pracovnící sú nevyhnutnou súčasťou každodenných aktivít v mnohých spoločnostiach. Organizujú súbory, pripravujú dokumenty, plánujú stretnutia a podporujú ostatných zamestnancov. Administratívne zručnosti sú dôležité, pretože zabezpečujú hladký chod obchodných procesov. Každá úspešná a efektívna organizácia by mala mať tak administratívnych odborníkov, ktorí majú silné zručnosti v tejto oblasti.

Byť vynikajúcim administratívnym asistentom znamená získať si dôveru a to začína tým, že sa budete spoľahlivo prejavovať, byť vždy k dispozícii, aby ste mohli pomôcť, keď je to potrebné, a nemusíte byť pod dohľadom, pretože vašou hlavnou zodpovednosťou je skrotiť chaos v kancelárii, nie ho pridávať. .

 

 

1. Popis

Kurz je určený pre všetkých, ktorí chcú získať alebo rozšíriť svoje zručnosti v oblasti administratívy. Kvalitný administratívny pracovník zohráva dôležitú podpornú úlohu v každej organizácii. Účastníci sa naučia efektívne zvládať administratívne úlohy, pracovať s dokumentmi, plánovať stretnutia a komunikovať s klientmi i kolegami.
Výučba kombinuje teóriu s praktickými úlohami a využíva moderné digitálne nástroje (MS Word, MS Excel, online komunikačné platformy).


2. Cieľ kurzu

Cieľom kurzu je pripraviť účastníkov na výkon administratívnych a kancelárskych činností v súkromnom aj verejnom sektore, posilniť ich digitálne, komunikačné a organizačné kompetencie a zvýšiť ich uplatniteľnosť na trhu práce.


3. Profil absolventa

Absolvent kurzu:

  • ovláda základy práce s počítačom a kancelárskym softvérom (MS Word, Excel),

  • dokáže spracovať administratívne dokumenty a viesť evidenciu,

  • má základné komunikačné a prezentačné zručnosti,

  • vie efektívne plánovať úlohy a spolupracovať v tíme,

  • rozumie princípom profesionálneho správania a organizácie práce v kancelárii.

Absolvent je pripravený na pozície administratívny pracovník, asistent, recepčný alebo podpora tímu.


4. Vstupné požiadavky

  • nevyžadujú sa predchádzajúce skúsenosti,

  • predpoklad: základné ovládanie počítača,

  • otvorenosť a motivácia rozvíjať svoje administratívne a digitálne zručnosti.


5. Forma a metódy výučby

  • forma: online (ZOOM, MS Teams, Skype) alebo prezenčne v Banskej Bystrici,

  • metódy: výklad, diskusia, praktické úlohy, modelové situácie, interaktívne cvičenia,

  • max. 12 účastníkov v skupine (zaručuje individuálny prístup).

  • dĺžka kurzu: 66 hodín (16 dní).


6. Spôsob ukončenia a certifikát

Kurz je ukončený praktickým hodnotením (vypracovanie administratívneho dokumentu a krátky test z MS Word/Excel).
Účastníci, ktorí úspešne absolvujú kurz, získajú Certifikát „Pracovník v administratíve“ s uvedením rozsahu kurzu a dosiahnutých kompetencií.

Termíny kurzov

Termín
Trvanie kurzu
Typ kurzu

Ďalšie informácie

Kurzy robíme pravidelne, záleži to aj od počtu záujemcov, v prípade Vášich otázok nás môžete kontaktovať.

 

Lokality kurzov

Naše kurzy prebiehajú online formou z pohodlia Vášho domova, môžete sa na kurz prihlásiť cez ZOOM, Skype alebo MS Teams. Prezenčne školíme na našej pobočke v Banskej Bystrici po individuálnej dohode.

Hepta s.r.o.
Nad plážou 15
974 01, Banská Bystrica

Prihláste sa na kurz Pracovník v administratíve

V prípade, že vás zaujal tento kurz, neváhajte nás kontaktovať. Radi zodpovieme vaše otázky.
Môžete nás kontaktovať pomocou Kontaktného formulára
Prihlasenie na kurz
Designed by HEPTA © 2021
crossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram