S naším certifikátom administratívneho pracovníka získate vysokokvalitné školenie v kancelárii. Môžete si vybrať štúdium v niektorom z našich školiacich stredísk alebo online. Tento certifikát, vám dá nielen skvelé IT zručnosti, ale tiež vás naučí, ako hovoriť obchodným jazykom. V skutočnosti budete mať s certifikátom vynikajúci kariérny základ. Budete môcť získať prácu ako dôveryhodný administratívny pracovník v ktorejkoľvek spoločnosti. Kurz Vám dá pokročilé poznatky z MS word a excel.
Buďte si istí, že všetky naše programy Vás pripravia na úspešnú kariéru. Kurz administratívneho pracovníka uisťuje zamestnávateľov, že ste absolvovali najvyššiu úroveň školenia tohto typu. Takže s týmto certifikátom máte schopnosti získať vysoko cenenú prácu na pozícií pracovníka v administratíve. Taktiež získate základy komunikačných zručností s klientami a obchodnými partnermi, zručnosti vo vedení tímu.
Administratívni pracovnící sú nevyhnutnou súčasťou každodenných aktivít v mnohých spoločnostiach. Organizujú súbory, pripravujú dokumenty, plánujú stretnutia a podporujú ostatných zamestnancov. Administratívne zručnosti sú dôležité, pretože zabezpečujú hladký chod obchodných procesov. Každá úspešná a efektívna organizácia by mala mať tak administratívnych odborníkov, ktorí majú silné zručnosti v tejto oblasti.
Byť vynikajúcim administratívnym asistentom znamená získať si dôveru a to začína tým, že sa budete spoľahlivo prejavovať, byť vždy k dispozícii, aby ste mohli pomôcť, keď je to potrebné, a nemusíte byť pod dohľadom, pretože vašou hlavnou zodpovednosťou je skrotiť chaos v kancelárii, nie ho pridávať. .
Kurz je určený pre všetkých, ktorí chcú získať alebo rozšíriť svoje zručnosti v oblasti administratívy. Kvalitný administratívny pracovník zohráva dôležitú podpornú úlohu v každej organizácii. Účastníci sa naučia efektívne zvládať administratívne úlohy, pracovať s dokumentmi, plánovať stretnutia a komunikovať s klientmi i kolegami.
Výučba kombinuje teóriu s praktickými úlohami a využíva moderné digitálne nástroje (MS Word, MS Excel, online komunikačné platformy).
Cieľom kurzu je pripraviť účastníkov na výkon administratívnych a kancelárskych činností v súkromnom aj verejnom sektore, posilniť ich digitálne, komunikačné a organizačné kompetencie a zvýšiť ich uplatniteľnosť na trhu práce.
Absolvent kurzu:
ovláda základy práce s počítačom a kancelárskym softvérom (MS Word, Excel),
dokáže spracovať administratívne dokumenty a viesť evidenciu,
má základné komunikačné a prezentačné zručnosti,
vie efektívne plánovať úlohy a spolupracovať v tíme,
rozumie princípom profesionálneho správania a organizácie práce v kancelárii.
Absolvent je pripravený na pozície administratívny pracovník, asistent, recepčný alebo podpora tímu.
nevyžadujú sa predchádzajúce skúsenosti,
predpoklad: základné ovládanie počítača,
otvorenosť a motivácia rozvíjať svoje administratívne a digitálne zručnosti.
forma: online (ZOOM, MS Teams, Skype) alebo prezenčne v Banskej Bystrici,
metódy: výklad, diskusia, praktické úlohy, modelové situácie, interaktívne cvičenia,
max. 12 účastníkov v skupine (zaručuje individuálny prístup).
dĺžka kurzu: 66 hodín (16 dní).
Kurz je ukončený praktickým hodnotením (vypracovanie administratívneho dokumentu a krátky test z MS Word/Excel).
Účastníci, ktorí úspešne absolvujú kurz, získajú Certifikát „Pracovník v administratíve“ s uvedením rozsahu kurzu a dosiahnutých kompetencií.
Kurzy robíme pravidelne, záleži to aj od počtu záujemcov, v prípade Vášich otázok nás môžete kontaktovať.
Lokality kurzov
Naše kurzy prebiehajú online formou z pohodlia Vášho domova, môžete sa na kurz prihlásiť cez ZOOM, Skype alebo MS Teams. Prezenčne školíme na našej pobočke v Banskej Bystrici po individuálnej dohode.
Hepta s.r.o.
Nad plážou 15
974 01, Banská Bystrica